Hennaakin jo tympäisee...

...tämä nykymeno:

http://www.como.fi/uutiset/fitness-kaunokainen-ampui-tayslaidallisen-tinder-matcheista-sinkkuudesta/

"Hänen mielestään lapset ja kumppanit vaihtuvat lennossa eikä enää tunneta sanaa arvostus tai omatunto. Arvot ovat Hennan mukaan kovasti pielessä.

-Olen varmaan jäänyt johonkin kivikaudelle kun en ymmärrä tätä metsästyksen epätoivoista aikakautta. Nykyään törmätä parisuhteeseen, jossa on perinteiset arvot, kunnioitus, luottamus ja rehellisyys on yhtä yleistä kuin törmätä dinosauruksiin. Molemmat ovat kuolleeet sukupuuttoon.

Nainen toteaa olevansa mieluummin sinkkuna ennen kuin todistaa että poikkeus vahvistaa säännön."

Ilmeisesti on niin että naisen on mahdollista viisastua, Hennankin(han) piti tietysti kokeilla myrskyisää jännäsuhdetta ja ottaa taukilta huolella pataan ennen viisastumista mutta silti on ilahduttavaa huomata että on ihan fiksu nainen nykyään, melkeinpä arvostan.

Tuossa taas iso pettymys:

http://www.voice.fi/viihde/jenni-vartiaisen-lateksimekko-kaansi-katseet-emma-gaalassa-vitsaili-kondomeista-138661?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Mitä ihmettä Jennille on tapahtunut? Olen aina pitänyt tyylikkäänä ja kai aika fiksunakin mutta en enää, tuo nykyinen tyyli muuttanut mielipiteen täysin, en näe tuossa naisessa enää mitään haluttavaa.

19

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

      Hyviä sanoja Hennalta. Vaikka teot olisivatkin ristiriidassa niin sanoilla on kuitenkin arvoa. Kyllähän meitä dinosauruksia vielä täällä maan päällä tallustelee mutta nykyajan meteorit pommittavat meitä päähän jatkuvasti.

      • Totta ja siis tuo...

        "Nainen toteaa olevansa mieluummin sinkkuna ennen kuin todistaa että poikkeus vahvistaa säännön."

        ...on minusta aika hienoa kun ei Hennalla varmaan miehistä olisi pulaa jos itsekin lähtisi mukaan tinderöimään. Aina arvostan ihmistä joka mahdollisuuksista huolimatta toimii ennakko-odotusten vastaisesti siksi että omaa periaatteita ja arvoja.


    • 121212121212

      Palstatotuudet osa 11 895.

      Henna haluaa perinteistä suhdetta, kunnioitusta, luottamusta ja rehellisyyttä metsästämisen ja seksiseikkailujen sijaan.

      Ai niin, olikin se pieni mutta.

      Henna nimittäin tietysti haluaa perinteisen parisuhteensa sen modernin naisia metsästävän, jännittävän pelimiehen kanssa jonka hänen erityisyytensä kesyttää.

      Minäpä kerron Hennalle mikä on muuttunut. Ennen vanhaan naiset eivät _valinneet_ pelimiehiä, jännämiehiä, häntäheikkejä, jne. Eivätkä harrastaneet (seksi)seikkailuja kolmekymppisiksi.

      Nyt, _valitsemalla_ näitä miehiä, naiset opettavat miehille että parhaissa asemissa on jännittävä pelimies, entisen kunnioitetun perusmiehen ollessa pelkkä sitcomien luuseri jota vaimo ja teini-ikäinen tytärkin potkaisee munille.

      • Minäpä en näkisi ihan noin synkästi. Ihan oieasti haluan uskoa ihmiseen kun se jotain sanoo ja kun Henna ei kuitenkaan aikaansa tinderissä vietä, mistä niitä jännittäviä pelimiehiä helpointa olisi bongata, niin olen Hennan puolella tässä asiassa ja usjkkon että Henna tahto löytää ei-pelimiesmäisen mahdottoman komean könsikkäänsä ihan jostain muualta kuin pelimiespiireistä.


      • 121212121212
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minäpä en näkisi ihan noin synkästi. Ihan oieasti haluan uskoa ihmiseen kun se jotain sanoo ja kun Henna ei kuitenkaan aikaansa tinderissä vietä, mistä niitä jännittäviä pelimiehiä helpointa olisi bongata, niin olen Hennan puolella tässä asiassa ja usjkkon että Henna tahto löytää ei-pelimiesmäisen mahdottoman komean könsikkäänsä ihan jostain muualta kuin pelimiespiireistä.

        Olen hyvissä väleissä naisten kanssa, siis livenä. En ole p/s-kokenut, mutta on yksi neuvo jonka voin antaa.

        Kun nainen kertoo miesten negatiivisista piirteistä kuten petollisuudesta, epärehellisyydestä, kelvottomuudesta, väkivaltaisuudesta...100% varmuudella nainen kuvaa niitä miehiä joista hänellä on kokemusta, ts. niitä miehiä jotka hänet sytyttävät.

        http://im.mtv.fi/image/1188164/landscape16_9/1024/576/9ddac67112e2ccbe4bcd76ea0bf0e769/yx/1236888.jpg
        https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/01/hennapeltonen05012013.jpg

        Need I say more?

        "Minäpä en näkisi ihan noin synkästi. Ihan oieasti haluan uskoa ihmiseen kun se jotain sanoo ja kun Henna ei kuitenkaan aikaansa tinderissä vietä, mistä niitä jännittäviä pelimiehiä helpointa olisi bongata, niin olen Hennan puolella tässä asiassa ja usjkkon että Henna tahto löytää ei-pelimiesmäisen mahdottoman komean könsikkäänsä ihan jostain muualta kuin pelimiespiireistä."

        Varmasti haluaa, mutta se tunnesykkyrämykkyrä sanoo toista.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Olen hyvissä väleissä naisten kanssa, siis livenä. En ole p/s-kokenut, mutta on yksi neuvo jonka voin antaa.

        Kun nainen kertoo miesten negatiivisista piirteistä kuten petollisuudesta, epärehellisyydestä, kelvottomuudesta, väkivaltaisuudesta...100% varmuudella nainen kuvaa niitä miehiä joista hänellä on kokemusta, ts. niitä miehiä jotka hänet sytyttävät.

        http://im.mtv.fi/image/1188164/landscape16_9/1024/576/9ddac67112e2ccbe4bcd76ea0bf0e769/yx/1236888.jpg
        https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/01/hennapeltonen05012013.jpg

        Need I say more?

        "Minäpä en näkisi ihan noin synkästi. Ihan oieasti haluan uskoa ihmiseen kun se jotain sanoo ja kun Henna ei kuitenkaan aikaansa tinderissä vietä, mistä niitä jännittäviä pelimiehiä helpointa olisi bongata, niin olen Hennan puolella tässä asiassa ja usjkkon että Henna tahto löytää ei-pelimiesmäisen mahdottoman komean könsikkäänsä ihan jostain muualta kuin pelimiespiireistä."

        Varmasti haluaa, mutta se tunnesykkyrämykkyrä sanoo toista.

        Joo siis kyllähän oikeasti tiedän että olet oikeassa mutta minä nyt vaan haluan sinun tässä kohtaa erehtyvän koska se antaa toivoa, toivoa siitä että joskus edes naiset voisivat muuttua.


    • Niin ja sitten vielä, nykytyylin mukaista on pitää tyttöjen iltoja ja miehet saa jäädä aisuroimaan kotiin:

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Sofia-Belorfin-pakarat-varastivat-shown-Emma-Gaalassa-jatti-miehensa-kotiin-vihjasi

      "Meillä on nyt tyttöjen bondaus käynnissä. Tykkäämme käydä yhdessä eri paikoissa ja fiilistellä elämää."

      "Vähän mietittiin, että lähdettäisiin Saran ja Jannan (Hurmerinnan) kanssa Barcelonaan – ehkä jo parin viikon sisällä. Se on siisteintä elämässä, kun vaan ottaa ja lähtee!"

      Muodikasta on nyös muuttaa nimeä. Sofiahan oli ennen Ruusila ja nyt sitten näköjään Belórf. Tuleekohan Pulkkinen hotellihuoneessa käväisemään jatkoilla kun Sarakin on varmaan siellä, sehän vähän roopelle kuittaili putouksessa? Miltähän Nikosta ja Roopesta tuntuu kun niiden muijat "vaan ottaa ja lähtee!".

    • Niin ja sitten vielä yksi ilmiö noista emmagaala -uutisista. Riehakkaat naiset jotka ajattelee olevansa erinomaisia omana itsenään, "minun on kelvattava tällaisena kuin olen".

      Riehakas kurppamalli joille kyllä pubeissa vielä kysyntää löytyy:

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-naki-punaista-Emma-Gaalassa-tama-kysymys-oli-liikaa-En-ymmarra-mista-puhut

      Sitten nuorempaa polvea:

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurja-huutelu-varasti-huomion-Alma-sekosi-taysin-Emma-Gaalassa-Miiiita-va/1118811

      "Hän kailotti niin kovaa, että kaikki varmasti kuulivat:

      - Miiiitä v***a! Siis mitä v***a! Tää on niin sairasta!

      - V***u kattokaa! Mulla on v***u Emma fakin palkinto!"

      No v..u että on hienoja naisia nuo molemmat.

      • Tätitättähäärä

        Voivoi.
        Kun te miehet otatte naiskäsityksenne noista julkkisharakoista tai siihen tähtäävistä ja matkijoista. Samalla kun yhdet v*ttua laukoo ja kertoilee matkasuunnitelmistaan niin monet ovat joko ulkoilemassa, puurtamassa töissä.. Kutovat sukkaa tyyliin kotona nyhjäten yksin kissa/koira seurana. :D

        Tavisnaiset ja vähemmän räväkät eivät ole edes olemassa parisuhdemarkkinoilla ja EI, eivät haaveile jännämiehistä ja monen kolon kiertäneistä. Siispä ovat yksin. Eivätkä ole edes mitään suohirviöitä kun terveelliset elämäntavat pitää kuosissa mut ilman nykyajan pakkeli- ja antavaa pukeutumistyyliä ovat kuin hyttynen ampiaisten seassa.


      • crux
        Tätitättähäärä kirjoitti:

        Voivoi.
        Kun te miehet otatte naiskäsityksenne noista julkkisharakoista tai siihen tähtäävistä ja matkijoista. Samalla kun yhdet v*ttua laukoo ja kertoilee matkasuunnitelmistaan niin monet ovat joko ulkoilemassa, puurtamassa töissä.. Kutovat sukkaa tyyliin kotona nyhjäten yksin kissa/koira seurana. :D

        Tavisnaiset ja vähemmän räväkät eivät ole edes olemassa parisuhdemarkkinoilla ja EI, eivät haaveile jännämiehistä ja monen kolon kiertäneistä. Siispä ovat yksin. Eivätkä ole edes mitään suohirviöitä kun terveelliset elämäntavat pitää kuosissa mut ilman nykyajan pakkeli- ja antavaa pukeutumistyyliä ovat kuin hyttynen ampiaisten seassa.

        Monet tavisnaiset eivät tosiaan ole olemassa parisuhdemarkkinoilla, mutta se on ihan heidän oma päätöksensä. Terveelliset elämäntavat eivät vielä riitä - pitäisi olla myös mahdollisuus ottaa kontaktia puolin ja toisin.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Hennaa on moni jännämies käyttänyt patjana. Pilalla on koko akka.

      • Ei..jatkoon

        No hyi vittu! Kauhee vanha yli kolmikymppinen kurppa!!!


    • helgamies_

      Nainen on kiimavittunsa viemä, ei nainen voi sille mitään, kiimavittu vie..

    • Fewfmkfwemkflmksd

      Mielenkiintoiseksi tilanteessa tekee se että mies joka omistaa nuo hyvät ominaisuudet pääsee käyttämään niitä täsmälleen kerran (ellei satu päätymään kusipään muijan kanssa yhteen).

      Olen aina miettinyt sitä dilemmaa että jos olen varattu ja tapaan aivan ihanan naisen jolla havaitsen olevan jokseenkin täydellinen arvomaailma - niin se tapa millä häneen tehdään vaikutus on se että häneen ei solmitakaan yhteyttä. Miten muuten voisi olla sellaisen naisen arvoinen?

      Ne positiiviset ja toivottavat ominaisuudet jotka pääsevät toteutumaan aktiivisesti miehessä erottavat hänet (muista) naisista pysyvästi ja lopullisesti. Se on tavallaan surullista.

    • helgamies_
    • ikävä.totuus

      Miten Hennan paras kaveri voi olla JasminMäntylä?

      Jasmin on myöntänyt, että meni naimisiin vanhan eläkeläisen kanssa pelkästään julkisuushakuisuuden vuoksi, ei kuulemma koskaan rakastanut ko.miestä (vaikka ns.rikkoi avioliitonkin, eli halusi välttämätä naimisissa olevan papan)...

      No, toisaalta Hennastakaan ei kukaan tietäisi yhtikäs mitään, ellei Henna olisi nainut julkkkiksia.

      Onkohan Hennalla jonkinlainen "rumemman siipiveikon syndrooma"? Nimittäin mikään kaunotar ei Henna ole, eikä hänestä koskaan sellaista tule. Mutta hinku julkkikseksi on ollut kova, ja mieleen ei ole ilmeisesti koskaan tullut, että julkisuuteen voisi ponnistaa myös joillain taidoilla (tai sitten niitä taitoja ei ole, siis mitään kehitettävää..hmm..)

      Itse veikkaan, että sekä Henna että Jasmin olisivat Tinderissä ihan innosta piukeana, jos saisivat siellä suosiota ja huomiota :) Sitä ei vain tule, voi nyyyyh ja kyynel...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe